luni, 10 septembrie 2012

Cea din urmă săptămână

       Pentru cea din urmă săptămână de practică mi-am propus menţinerea activităţii privind promovarea oraşului, doar că de această dată în mediul online prin crearea de conturi pe  site-uri de socializare. În acelaşi timp îmi voi respecta şi planul de acţiune, dar cu mici modificări. Dacă în acesta prevăzusem o excursie tematică în jurul oraşului, mi-am dat seama că îmi va fi dificil să realizez acest lucru, şi m-am reorientat spre o vizită de grup la Muzeul de Istorie din oraş. De asemenea voi organiza un atelier de creaţie pentru copii care să le permită modelarea cu plastilină sau realizarea de desene, iar acelora care vor avea nevoie de mine în utilizarea calculatorului le voi la sta în continuare la dispoziţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu