sâmbătă, 15 septembrie 2012

"Ceea ce numim sfârşit este de fapt început. Sfârşitul este acolo de unde începem." (T.S. Eliot, Patru cvartete)


După o lună de zile de practică, aici, la Firiza, astăzi trebuie să ne luăm rămas-bun. A fost o lună de zile extraordinară, din punctul meu de vedere, o lună de zile în care am avut ocazia să ofer ajutorul unei comunităţi care avea nevoie, o lună de zile în care am cunoscut niste copiii minunaţi şi, nu în ultimul rând, nişte oameni deosebiţi care m-au primit cu atâta căldură, depăşindu-mi aşteptările.
Trăgând linie, aşa cum vă ziceam data trecută, ultima săptămâna avea să fie dedicată finalizării planului de acţiune. În timpul rămas, am terminat păpuşile pentru scenetă, am lucrat figurine din gips, am cântat în engleză şi am mai învăţat câte ceva şi pe calculator. La finalul săptămânii am pus în scenă mica noastră piesă de teatru. Am avut parte şi de câţiva părinţi ca şi public spectator iar sceneta a fost de un real succes. Imediat după scenetă a avut loc "decernarea premiilor", moment în care copiii au primit cadou cărţi noi, din partea Bibliotecii Judeţene "Petre Dulfu".




Şi dacă tot vorbesc despre răsplată, trebuie să precizez că şi eu, la rândul meu, am fost răsplătită, de către aceeaşi bibliotecă, pentru activităţile susţinute, cu un tur al Maramureşului. Am văzut deci, Cimitirul Vesel, Memorialul Durerii şi Mănăstirea Bârsană şi am rămas fascinată, iar totodată plină de recunoştinţă pentru cadoul primit.
Pentru a încheia, trebuie să afirm, încă o dată, că mai bine de-atât nu puteam ajunge cu acest stagiu. A fost o experienţă grozavă şi o oportunitate cum rar vezi. Plec din Firiza cu un gust mai mult decât plăcut, îndrăgostită până peste cap de "Maramu", fericită, ştiind că mă voi mai întoarce. Am avut parte (aşa cum tot nu mă satur să repet) de oameni exepţionali, care m-au făcut să mă simt ca acasă şi cu care voi colabora şi pe viitor. Prin urmare, programul de internship Biblionet a reprezentat, cu siguranţă, un pas în faţă, din toate punctele de vedere, drept pentru care sunt fericită din plin că am fost una dintre cele două studente care au aplicat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu