vineri, 14 septembrie 2012

Am ajuns la final

             Am ajuns aşadar la finalul ultimei săptămâni de stagiu şi implicit a întregului program. Per total, săptămâna a fost extrem de frumoasă fiindcă am petrecut o bună parte a timpului împreună cu copii,  ceea ce a făcut ca  ziua de astăzi să  fie destul de tristă deoarece a trebuit să ne luăm rămas bun.  Dar cred că mai bine ar fi să vă povestesc cum ne-am petrecut această săptămână. Încă de luni am început promovarea oraşului în mediul  online. Întâi am creat  un cont facebook numit Oraşul Câmpulung Muscel http://www.facebook.com/orasulcampulung.muscel , apoi o pagină oficială a oraşului http://www.facebook.com/pages/Orasul-Campulung-Muscel/144098765732852 , cărora le-am ataşat fotografii ce ilustrează oraşul, principalele obiective turistice şi muzeele,  din perioadele trecute dar şi de actualitate. 
Marţi a fost o zi foarte interesantă şi plăcută pentru copii şi anume un atelier de creaţie în care cei mici au avut mână liberă la modelat cu plastilină şi la desenat. A câştigat detaşat plastilina în faţa desenului şi ce a urmat nu e greu de imaginat. Personal m-ar fi tentat, dar în condiţiile evidente nu am avut loc de ei, şi m-am resemnat cu supravegherea lor. La început cele mai multe figurine aveau forma unor ciupercuţe deoarece erau cel mai uşor de realizat, apoi fiecare s-a gandit la alte lucruri pe care le-ar putea sculpta şi au apărut în felul acesta animăluţe, floricele, copaci, o bufniţă şi chiar o sirenă,  o minge,  sau o broască ţestoasă. După ce atelierul s-a sfârşit, le-am arătat copiilor că munca lor este valoroasă  şi am prezentat la intrarea în bibliotecă figurinele din plastilină rezultate pentru a putea fi admirate de cei care au ajuns în această săptămână la bibliotecă.
Ziua de joi a fost din nou dedicată copiilor, dar a celor mai mari de data aceasta deoarece am mers într-o vizită de grup la Muzeul Municipal, secţia de Istorie. Alegerea pe care am făcut-o s-a dovedit a fi mai mult decât binevenită şi interactivă. Copiii s-au arătat extrem de interesaţi, au pus întrebări, dar au arătat că deţin deja informaţii preţioase despre oraşul lor, iar la final au mai adăugat unele noi bagajului lor de cunoştiinţe.
Toate cele 4 săptămâni au fost colosale din punctul meu de vedere. Mi-am demonstrat că deşi există şi piedici în atingerea unor obiective, trebuie să continui şi să nu mă las uşor descurajată.
Pe final, cred că am spus suficient, şi mai cred că am făcut o alegere formidabilă aplicând pentru acest stagiu. Am avut ocazia să cunosc oameni deosebiţi şi am avut alături o echipă pe măsură, cărora le mulţumesc din suflet. Se pare că munca mea nu a fost zadarnică aici, deoarece am primit şi o răsplată pentru activităţile iniţiate, răsplată de care sunt mândră deoarece reprezintă concretizarea unor fapte la care aspiram de ceva vreme.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu