luni, 10 septembrie 2012

Săptămâna finală

Şi uite-aşa am ajuns aproape de finalul stagiului de practică. Făcând un check-in al planului de acţiune pe care urma să îl implementez pe parcursul stagiului, am constat că, în cele din urmă, m-am descurcat cu timpul de care dispuneam. Aşadar, pentru săptămâna în curs mi-au mai rămas câteva lucruri de rezolvat. Astăzi am definitivat alături de copii 3 dintre cele 5 păpuşi textile şi, totodată, am selectat câteva dintre cele mai reprezentative scene ale poveştilor a căror personaje le reproducem (Albă-ca-Zăpada, Scufiţa roşie, Mica Sirenă şi Pinochio), pentru a putea realiza o "poveste a poveştilor". Ziua de mâine va fi de asemenea rezervată fabricării celorlalte două păpuşi, dar şi a decorului, urmând ca miercuri să susţin cu piticii atelierul de engleză prin cântece, iar cu cei mari seminarul de IT. Zilele de joi şi vineri vor fi dedicate repetiţiilor pentru scenetă. Între timp, în afara programului de la bibliotecă, voi lucra la blogul CIE-Firiza, pentru a reactualiza informaţiile existente. Cu mai multe detalii voi reveni la finalul săptămânii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu